نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2623
-
الف
+

«بیوک میرزایی»: شخصیت‌های سریال روزگار جوانی از دل اجتماع آمده بودند

«بیوک میرزایی» در یک مصاحبه در خصوص آخرین جزئیات فصل سوم سریال «روزگار جوانی» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «بیوک میرزایی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در خصوص آخرین جزئیات فصل سوم سریال «روزگار جوانی» سخن گفت.

وی با اشاره به خبر ساخت فصل سوم سریال «روزگار جوانی» و حضورش در این سریال اظهار داشت: روزگار جوانی در واقع از ما گذشته، چون جوانی را پشت سر گذاشته‌ایم، اما فصل جدید روزگار جوانی قرار است توسط «اصغر توسلی» کارگردانی شود و چون نویسندگی فلمنامه فصل سوم را بر دوش دارد، شخصیت «عباس آقا» را برای من کنار گذاشته است. همان مرد پدرسالاری که سعی داشت همه امور خانواده را با نظر خودش پیش ببرد. البته در اینجا سن و سال عباس آقا هم بیشتر شده و واکنش‌هایش به اطراف تغییراتی یافته است.

«بیوک میرزایی» در پیوند با محبوبیت این سریال پس از چندین سال گفت: دلایل مختلفی دارد از جمله این‌که به شخصیت‌های سریال خیلی خوب پرداخت شده بود. شخصیت‌هایی که از دل اجتماع آمده بودند و همین برخاستگی از جامعه بیرونی بود که باعث شد خیلی زود مورد توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: جوانان سریال شبیه همه جوانانی بودند که اطراف مان دیده بودیم و مشکلاتی که جوانان داشتند و ارتباطات آن‌ها هم طوری نوشته شده بود که مصنوعی نباشد و عین اتفاقات موجود در جامعه باشد. این‌ها خیلی کمک کرد به این‌که سریال جای خود را بین مردم باز کند.

بازیگر سریال «معما» در پاسخ به سوال «آیا فصل جدید روزگار جوانی میتواند آن خاطرات شیرین را زنده کند؟» گفت: آن زمان اصغر توسلی تلاش کرده بود در قالبی داستانگو، بخش عمده‌ای از مشکلات جوانان جامعه دهه ۷۰ و ۸۰ را روایت کند و به علت اینکه مشکلات درست مطرح شد، نظر مخاطبان به این سریال معطوف شد و حالا هم اگر مشکلات دهه نود جوانان که اخیراً گرفتاری کرونا هم بر مشکلات‌شان افزوده شده به درستی داستان‌پردازی شده و وارد فصل جدید سریال شود، قطعا دوباره سریال با استقبال مخاطبان روبه‌رو خواهد شد.

بیوک میرزایی در مورد شخصیت «عباس آقا» در فصل جدید روزگار جوانی اذعان کرد: عباس آقای سریال روزگار جوانی یک پدر محکم و قابل باور بود که تلاش می‌کرد با به ‌کارگیری باور‌های خاص خودش، مشکلاتش را با نسل جوان و به‌ خصوص دختر و دامادش حل کند. حالا در فصل جدید نیز با توجه به ارتباطاتی که میان پدر و اعضای خانواده‌اش ایجاد می‌شود، شخصیت‌پردازی به‌روز می‌گردد و به قول جوانان آپدیت خواهد شد.

وی افزود: عباس آقا از نقش‌های منفی، با ظاهری ساده، پر از پستی و بلندی و چندلایه اما دوست‌داشتنی بود. این‌که بتوانم طوری نقش را ایفا کنم که مورد توجه قرار گیرد و مخاطبان خیلی دقیق درکش کنند و به منطق رفتارهایش پی ببرند مرهون فلمنامه خوب کار بود.

جام جم به نقل از بازیگر سریال «کیمیا» نوشت: امیدوارم که دنیای جوانان به درستی در فصل جدید روزگار جوانی نهادینه شود تا مخاطبان جوان بیش از بقیه از سریال استقبال کنند.

فصل اول سریال «روزگار جوانی» در سال 1377 به تهیه کنندگی «اصغر توسلی» و کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» ساخته شد و فصل دوم آن نیز در سال 1378 به تهیه کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» از رسانه ملی ایران نشر شد. 

گفتنی است که فصل اول و دوم سریال «روزگار جوانی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

«اصغر توسلی» کارگردان فصل جدید سریال «روزگار جوانی» شد

واکنش «کیهان ملکی» به ساخت سریال «روزگار جوانی3»

دانلود سریال «روزگار جوانی» 

دانلود سریال «روزگار جوانی2» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر